10 Ocak 2007

Mi and L'au

Bir varmış, bir yokmuş. Mi (Mira Anita Mathilda Romantschuk) Finlandiyalı model, L’au (Laurent Leclere) ise film müzikleri yapan Fransız bir müzisyenmiş. Bu iki güzel insanın yolu bir gün Paris’te kesişmiş. İlk görüşte aşık olmuşlar ve beraber yaşamaya başlamışlar Paris’te. Ancak bir gün sıkılmışlar Paris’ten, şehir hayatından, sürekli ordan oraya, başka bir eve taşınmaktan, ve her şeyi bırakıp Finlandiya’ya taşınmışlar; kimselerin olmadığı ufacık bir köyde ahsap bir köy evine… Artık sadece Mi, L’au ve birbirlerini ve müziklerini keşfedecekleri sonsuz zamanları varmış.

Hikayenin gerisini ‘kendi adlarını taşıyan ilk albümleri’nden takip edebiliriz Mi L’au’nun. Gerçekten büyülü bir müzikleri var; naif vokaller, kendinizi yumuşacık, mutluluk dolu hissetmenizi sağlayan bir akustik gitar ve diğer antin kuntin müzik aletleri. Biraz folk belki biraz indie diyebiliriz, ama gerçekten dinledikten sonra böyle tanımların hiçbir öneminin olmadığını fark edeceksiniz. Sizleri onlarla baş başa bırakmadan, albümün bütün kayıtlarının Finlandiya’da Mi ve L’au tarafından kendi sevgi dolu evlerinde yapıldığını da belirtmek isterim.
Saygılar efendim.

Mi and L'au - They Marry
Mi and L'au - Philosopher
Mi and L'au - Bums
Mi and L'au - Nude
Mi and L'au - Andy
Mi and L'au - Christmas Soul

Official Site

6 yorum:

ikiyol demiş ki..

gercekten cok etkileyici, dedigin gibi buyulu bi muzikleri var.. cok hosuma gitti benim.

cok havali bir giris yaptiniz ruhibey, devaminin gelmesini heyecanla bekliyorum heh..

ruhibey demiş ki..

rica ederim efendim, beni de bir tavsan olarak kabul ettiginiz icin sonsuz tesekkur ederim, saglicakla kalin.

ama mi and l'au hakkinda aklima bir sey takildi, bunlarin asklari bitince ne olucak peki ?

ikiyol demiş ki..

ya boyle diyip buyuyu bozmak olmaz ki.
boyle seyler dusunmemek lazim, bizim bilip bilecegimiz onlarin kucuk tahta evlerinde sonsuza kadar birlikte yasayip muzik yapacaklari dusuncesi olmali.

benim gozumdeki resimde bi de somineleri var, sominenin basinda yaziyolar sarkilarini. di mi?

şahin. demiş ki..

Nude ve Christmas Soul benim bünyemi şöle bi dalgalandırdı açıkçası

hoşgeldin hoşbulduk ruhi

Adsız demiş ki..

ojgeldiniz ruhibey çok güzelmiş bu

SE7IN demiş ki..

hafizam kadar eski dostum ruhibey,
sozlerime oncelikle beni mi and l'au ve uskidsknow'la tanistirdiginiz icin sahsiniza tesekkur ederek baslamak istiyorum.
akabinde,
ya bu abi ve abla cok guzel muzik yapiyorlar ama fazla asiklar bence. hatta kendileriyle ayni durumda olmayanlari mutsuz edecek kadar cok ask var sarkilarinda. o yuzden bence yazinizin bir kosesine bir uyari ilistiriniz ki merak edip de dinleyenler intihara tesebbus falan etmesin =))
son olarak,
ben de tavsam olmak istiyoruuuummm buhhu...
imza: last fm grup uyelerinizden pofuduk =)