1 Aralık 2006

Voxtrot

Efendim, bugünkü müziksyenlerimiz Texaslı bir grup insandan oluşuyor. Tarif etmesi çok zor aslında, dinlediğim tüm şarkıları biririnden farklı bir tad veriyor. Kiminde Belle and Sebastian yakalayabiliyorsunuz, diğerinde vokali Death Cab for Cutie'ye benzetmek mümkün, hatta bir şarkılarında Morrissey tadı alırsanız şaşırmayın. Ucundan da Architechture in Helsinki kokusu alınabilir. Şimdi bana bu ne demeyin, dinleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız. Ama yok, biz dinlemeyelim sen anlat diyorsanız illa, anlatayım, bu genç adamlar ikinci albümleri Raised by Wolves 'u çıkarmış bulunuyorlar. Fakat bana sorarsanız bir önceki albümleri Mothers, Sisters , Daughters & Wives' daki ile şarkılar kendilerini daha çok sevdiriyorlar. Soft & Warm 'u duymuş olmalısınız sanırım. Son albümleri ise bize iyi olucaz biz, dinlemeye devam edin sözü veriyor gibime geliyor- yoksa şüphen mi var? Pitchforkmedia da zaten bu çocuklar çok parlak demiş. Pek neşeli bir tını veriyorlar midenize midenize, hah, iki post aşağıda Şahinbeyarkadaşımın da bahsettiği Ok Go gibi ünlerine ün katacak bir video dışında birşeye ihtiyaçları kalmamış bence. Aslında olmasa da olur, sevdiğimiz grupları kendimize saklama huyu çok berbat birşey, bu yaramızı da bu blog vesilesi sarmış olalım. Topluma yararlı olalım. Sözlerimi burda noktalarken, küçük bir tavsiye vermek istiyorum, bu şarkıyı yolda dinleyin. Ya da yürürken, sokakta orda burda. Son albümlerinden benim favorim

Voxtrot - The Start Of Something
adlı şarkı ile el sallıyorum. Bir de bu var:
Voxtrot - Soft & Warm
tavşanlayın da görelim.

voxtrot official
voxtrot myspace

2 yorum:

şahin. demiş ki..

heey hoşgeldiin sunny tavşan..
voxtrot pek sevimli

can deha? demiş ki..

tavşanları görelim emeğe saygı yaklaşımınız da gözden kaçmadı, tavşana tıkladım iyi bir çalışma olmuş...