2 Aralık 2006

Easy Star All Stars - Radiodread

Ben coverlara önem veriyorum. Cover dinlemeyi seviyorum da. Hatta bazı şarkıların coverlarını orjinal versiyonlarına tercih edebilirim.

Bu seferki kısa olucak, New Yorktaki Easy Star reggae labelına bağlı reggea sanatçıları Easy Star-All Stars ismi altında birleşip albüm coverlıyorlar. Reggae olarak. Ve evet bütün albümü baştan sona coverlıyorlar. Bu işi ilk önce Pink Floyd'un The Dark Side of the Moon'u için yapmışlar. Bakmışlar ki tuttu, bir de Radioheadin OK Computer'ını coverlamışlar. Ve bence çok güzel olmuş.

Beğenmeyebilirsiniz, ama en azından çabayı takdir edin.
Hatta itiraf etmeliyim ki hayatım boyunca gerçek OK Computer albümünü dinlediğimden daha çok bu albümü dinleyeceğe benziyorum.

neye benzediğini merak ediyorsanız:

Easy Star All Stars - Paranoid Android

biraz daha bilgi için:
official site
myspace
easy star label

2 yorum:

aysenur! demiş ki..

pırıl hanım. ben daha yeni yetiştim easy star all stars'a. çok güzel, çok güzel.
ama daha çok şarkı, daha çok şarkı.

ikiyol demiş ki..

buyrunuz albumu buradan: album