3 Aralık 2006

Thee More Shallows

Tavşanlar çok iyidir, biri dışında: Bugs Bunny. Bariz kötü kalplidir ve her yerde havucuyla saçma sapan kötülükler yapar. Bu yüzden tavşanlar derken kendisinden bahsetmiyoruz, lütfen yanlış anlayıp yerin dibindeki bir yuvarlaktan naber cınım diyip havucunu kütürdetmesin. Gelelim bir başka müzik grubuna; Thee More Shallows. Kendileri bir arkadaştan araklayıp pek sevdiğim adamlar oluverdiler son 1 hafta içinde. More Deep Cuts adlı albümleri gerçekten güzel. Baskı yapmak gibi olmasın ama; dinleyin! "Pre-present" şarkıları Mogwai gibi başlayacakmış gibi yapıp yan çiziyor mesela, daha pamuk pamuk gidiyor. Biraz hüzünlü bu arkadaşlar. Tam hepimize göre yani. Özellikle hüzün var, ama Sigur Ros gibi harakiriye sürükleyen cinsten değil. Evet hayat hüzünlü ama bulutlu bir pijamanız ve iyi bir dostunuz varsa hayat güzelleşebilir cinsinden bir hüzün. Elinizde olanları sevdiren cinsten. Sonra 2A.M adlı şarkı başlıyor, güneş mi açıyor ne? Yok yok, en iyisi "Freshman Thesis" dinleyip muhteşem yaylılar arasından "Ask me about Jon Stross" ve "Cloisterphobia"ya pike yapmak. Bu arada favori şarkım kendini albümden biraz ayıran Freshman Thesis fakat şarkıda Notwist tadı alan beri gelsin. O yuzden de sevmiş olabilirim zaten o şarkıyı.
Dinleyin tavşanlar, tekrar ediyorum Bugs Bunny olmayanlar. Pis ukala tavşan ya.

Bir de iki şarkıcık;

Thee More Shallows - Freshman Thesis
Thee More Shallows - Pre-Present
Ah unutttum, amerikalı bunlar. Dee Kesler, Chavo Fraser, Jason Gonzales adlı insanlardan oluşuyorlar, bayanın adını bulamadım. Daha fazla bilgi için;

TMS Last.fm bilgisi
TMS myspace sayfaları

2 yorum:

aysenur! demiş ki..

yani bugs bunny nefretime değindiğin için teşekkür ederim burdan. düşünerek yapmadığın belli gerçi ama olsun ben yine de teşekkür ediyorum. bir çizgi film yaratığı bu kadar mı itici olur ya. looney tunes zaten berbat abi, fare olmasına rağmen ben miki maus seviyorum. mini maus da iyi. tazmanya, bugs, marvin the martian, siyah ordek falan hepsi aşırı bir hırslı, aşırı bir küstah, ve aşırı kötüler. ya neyse böyle. grup hakkında da bir bok bilmiyorum o yüzden öyle.

suninherhead demiş ki..

zekeriya from sweeden